Dag 6 - Reisverslag uit Bombay, India van Edward Kraak - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Bombay, India van Edward Kraak - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Edward

Blijf op de hoogte en volg Edward

26 Januari 2014 | India, Bombay

We zijn over de helft! Wat gaat het toch bizar snel als je het naar je zin hebt. Gisteravond zijn we met de hele groep (zonder de Indiase docenten) met een dubbeldekkerbus door Mumbai gereden. We hebben een aantal mooie en speciale dingen van Mumbai gezien. De rit duurde van half 7 tot half 9, vrij lang dus.

Daarna zijn Reinier, Bep en ik 'uit eten' geweest bij onze Amerikaanse vrienden van de grote gele M. En voor het eerst deze week lag ik voor 11 uur in bed. Ook wel eens fijn.

Vandaag is het Republic day, de nationale feestdag. Dat is de dag dat India, je verwacht het niet, een republiek werd. De Campion jongens hielden met de hele school een parademars, dat was erg bijzonder om eens mee te maken. Dat was tevens het enige officiele programma van vandaag. Wij hebben er een rustdag van gemaakt, om even bij te komen van het toch wel heel volle schema. De kids hebben samen afgesproken om 'Smash' te spelen, zo begreep ik van 1 van de ouders.

Morgen gaan we voor 1 nacht naar het dorpje Talasari. We zullen hier eendag leven zoals mensen op het platteland van India leven. Dit houdt onder meer in dat er geen bereik is voor Mobiele Telefoons en ook geen wifi. We zullen dus vanaf morgen tot en dinsdagavond niet/slecht bereikbaar zijn.

Dat betekent dat mijn volgende post op dinsdag zal zijn. Tot dan!

• 28 Januari 2014 - 08:51

Lorraine:

Ik ben zo benieuwd hoe ze het hebben gehad in Talasari?
    ZIjn de Indiaase leerlingen ook meegeweest? hoe en waar hebben jullie gelogeerd? nou ja gewoon benieuwde moeder van Melanie.