De laatste dag voor vertrek - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Edward Kraak - WaarBenJij.nu De laatste dag voor vertrek - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Edward Kraak - WaarBenJij.nu

De laatste dag voor vertrek

Door: edwardkraak

Blijf op de hoogte en volg Edward

15 November 2011 | Nederland, Almere Stad

Welkom op mijn blog allemaal,

Ik zal proberen om hier iedere dag een stukje te plaatsen over het wel een wee van de excursie naar Mumbai. We gaan morgen die kant op en we zijn momenteel druk bezig met de laatste voorbereidingen.

Onze partnerschool (de Campion school in Mumbai) heeft een erg leuk programma gemaakt voor ons. Ik kijk er dan ook erg naar uit om te gaan!

De reis naar Mumbai is wel behoorlijk lang. We vliegen via Dubai met Emirates. Morgen om 14:15 lokale tijd vliegen we die kant op. Om 0:00 lokale tijd komen we dan in Dubai aan en om 04:00 vertrekken we richting Mumbai om daar om 8:30 te landen.

Het is mijn eerste trip naar Azie, dus ik vind het best spannend allemaal, maar heb er ook erg veel zin in.

Mijn volgende verslag zal vanuit Dubai of Mumbai komen.

• 21 November 2011 - 09:06

Deborah Van Der Roes:

Hi Edward and Bep,

Fantastic to read your news!! Hope you are both having a cultural and educational visit!!

Looking forward to hearing all of your news when you return.

Take care,
    Deborah