De laatste dag voor vertrek - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Edward Kraak - WaarBenJij.nu De laatste dag voor vertrek - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Edward Kraak - WaarBenJij.nu

De laatste dag voor vertrek

Door: edwardkraak

Blijf op de hoogte en volg Edward

15 November 2011 | Nederland, Almere Stad

Welkom op mijn blog allemaal,

Ik zal proberen om hier iedere dag een stukje te plaatsen over het wel een wee van de excursie naar Mumbai. We gaan morgen die kant op en we zijn momenteel druk bezig met de laatste voorbereidingen.

Onze partnerschool (de Campion school in Mumbai) heeft een erg leuk programma gemaakt voor ons. Ik kijk er dan ook erg naar uit om te gaan!

De reis naar Mumbai is wel behoorlijk lang. We vliegen via Dubai met Emirates. Morgen om 14:15 lokale tijd vliegen we die kant op. Om 0:00 lokale tijd komen we dan in Dubai aan en om 04:00 vertrekken we richting Mumbai om daar om 8:30 te landen.

Het is mijn eerste trip naar Azie, dus ik vind het best spannend allemaal, maar heb er ook erg veel zin in.

Mijn volgende verslag zal vanuit Dubai of Mumbai komen.

  • 21 November 2011 - 09:06

    Deborah Van Der Roes:

    Hi Edward and Bep,

    Fantastic to read your news!! Hope you are both having a cultural and educational visit!!

    Looking forward to hearing all of your news when you return.

    Take care,
    Deborah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edward

Actief sinds 15 Nov. 2011
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 36911

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 30 Januari 2014

Mumbai uitwisseling 2014

07 December 2012 - 17 December 2012

Mumbai 2012

16 November 2011 - 26 November 2011

Uitwisseling naar Mumbai

Landen bezocht: